El títol d’aquest bloc està plantejat en forma de pregunta que fomenta l’interès en el lector. Aquest bloc comparteix alguns reptes del grup però no s’expliquen amb profunditat, i les solucions que proposen no han estat del tot reflexives. Veiem que el dossier informatiu no hauria d’estar inclòs en el diari. Les activitats que proposa promouen la investigació, l'autonomia i la reflexió dels alumnes, fent que surtin al carrer interaccionant amb els veïns per tal de trobar les respostes a les preguntes que s’han fet anteriorment. Les activitats però tenen en compte els coneixements previs i no tendeixen a ser conceptuals i són bastant vivencials. Tracten valors dels alumnes i porten a la reflexió tot i que aquesta reflexió la porten a l’acció però no pretén cap millora en el seu entorn més immediat. S’avalua amb una rúbrica que es centra en el procés i en les competències que ha d’assolir l’alumne. Les activitats es duen a terme relacionant-les amb la realitat però no fomenten gaire l’esperit crític. En canvi, la UD promou que l’alumnat entengui el món on viu i que es faci preguntes sobre el perquè és així, també fomenta la consideració del món però no fomenta el compromís de l’alumne amb la millora del món.
El títol d’aquest bloc està plantejat en forma de pregunta que fomenta l’interès en el lector. Aquest bloc comparteix alguns reptes del grup però no s’expliquen amb profunditat, i les solucions que proposen no han estat del tot reflexives. Veiem que el dossier informatiu no hauria d’estar inclòs en el diari. Les activitats que proposa promouen la investigació, l'autonomia i la reflexió dels alumnes, fent que surtin al carrer interaccionant amb els veïns per tal de trobar les respostes a les preguntes que s’han fet anteriorment. Les activitats però tenen en compte els coneixements previs i no tendeixen a ser conceptuals i són bastant vivencials.
ResponEliminaTracten valors dels alumnes i porten a la reflexió tot i que aquesta reflexió la porten a l’acció però no pretén cap millora en el seu entorn més immediat.
S’avalua amb una rúbrica que es centra en el procés i en les competències que ha d’assolir l’alumne.
Les activitats es duen a terme relacionant-les amb la realitat però no fomenten gaire l’esperit crític.
En canvi, la UD promou que l’alumnat entengui el món on viu i que es faci preguntes sobre el perquè és així, també fomenta la consideració del món però no fomenta el compromís de l’alumne amb la millora del món.
Nota numèrcia: 7, 5